بهترین سنگ اسلب پشت تلویزیون

سنگ اسلب پشت تلویزیون

سنگ اسلب پشت تلویزیون

اگر می خواهید در دکوراسیون منزل تان تغییری اساسی و چشم گیر ایجاد کنید، تنها کافیست تا به فکر تغییر دکوراسیون پشت تلویزیونتان باشید. همین تغییر کافیست تا دکوراسیون منزل شما کاملا دگرگون شود و چهره ی جدیدی پیدا کند. سنگ اسلب  پشت تلویزیون گزینه بسیار مفیدی برای تغییر دکوراسیون منزل شماست.

یکی از رایج ترین ایده هایی که امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار پرطرفدار است، استفاده از سنگ اسلب در قسمت پشت تلویزیون می باشد.

سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که بهترین نوع سنگ اسلب پشت تلویزیون کدام است؟ در ادامه به این سوال شما پاسخ می دهیم.

تلویزیون ها در منازل بیشتر از هر وسیله ی دیگری به چشم می آیند. به همین دلیل است با ایجاد کمترین تغییر در قسمت تی وی روم می توانید دکوراسیون داخلی منزلتان را متحول کنید.

نکته ای که باید در هنگام انتخاب سنگ اسلب به آن توجه کنید این است که تمامی سنگ ها امکان برش به عنوان اسلب را دارا نمی باشند. از جمله سنگ هایی که در قسمت پشت تلویزیون استفاده می شود سنگ مرمر، سنگ مرمریت، سرامیک و … می باشد.

 

سنگ اسلب پشت تلویزیون
سنگ اسلب پشت تلویزیون

 سنگ مرمر

سنگ اسلب مرمر به نسبت سایر سنگ ها دارای قیمت بالاتری می باشد. این سنگ علاوه بر مقاومت و استحکام بالا، نور را نیز از خود عبور می دهند به همین دلیل به گزینه ای عالی برای مکان هایی که نیاز به نور پردازی دارند تبدیل شده است.

سنگ گرانیت

سنگ اسلب گرانیت دارای مقاومت بالایی می باشد. این سنگ دارای وزن بالایی می باشد که استفاده از آن را محدود کرده است.

از این سنگ می توانید در قسمت های از ساختمان که محدودیت در وزن مصالح مورد استفاده وجود ندارد بهره بگیرید. کیفیت این سنگ به موارد موجود در آن و نحوه فراوری آن بستگی دارد.

 

اسلب پشت تلویزیون
اسلب پشت تلویزیون

 

سنگ اسلب تراورتن

به نسبت سایر سنگ ها، سنگ اسلب تراورتن دارای کاربرد کمتری در دکوراسیون داخلی منازل می باشد. این سنگ دارای طرح های موجدار و بی موج است و در انواع مختلفی از رنگ ها مانند قرمز، لیمویی، کرم، مشکی و شکلاتی دیده می شد.

سنگ اسلب تراونیکس

سنگ تراونیکس ترکیبی از سنگ های مرمر و تراورتن می باشد. در نتیجه خصوصیات این دو سنگ را دارا می باشد. این سنگ می تواند همانند سنگ مرمر نور را عبور دهد و مانند سنگ های تراورتن دارای طرح های موجدار دار و بی موج هستند. از این سنگ برای محیط هایی که نیاز به نورپردازی دارند می توانید استفاده کنید.

 

اسلب پشت تلویزیون
سنگ اسلب مخصوص پشت تلویزیون

قیمت سنگ اسلب پشت تلویزیون

اگر می خواهید قیمت دقیق سنگ های اسلب را بدانید باید بگوییم که این قیمت به موارد متعددی از جمله جنس سنگ، ضخامت سنگ و ابعاد آن بستگی دارد. هر چقدر ابعاد این مدل از برش سنگ بزرگتر باشد، قیمت آن هم بالاتر می رود.

از دیگر موارد تاثیر گذار بر روی  قیمت سنگ اسلب پشت تلویزیون ، اصالت سنگ می باشد. موارد قابل توجه بعدی که در قیمت سنگ اسلب تاثیر گذار است، جهت برش سنگ (برای مثال موجدار یا بی موج)، بوک مچینگ، تقاضای بازار، میزان سفارش و نوع فراروی سنگ اسلب مورد نظر شما می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
×