سنگ سند استون کرال

سنگ سند استون کرال

خرید مستقیم از کارخانه

ارسال در کوتاه ترین زمان

ضمانت کیفیت محصول

سنگ سند استون کرال سنگی رسوبی است که بیشترین کاربردی که دارد برای استفاده در نما های داخلی و خارجی ساختمان ها، ساخت راه پله ها، ساخت آبنما ها و طراحی شومینه ها می باشد.

اما کاربرد این سنگ به همین بخش محدود نمی‌ شود. اگر شما هم از آن دسته افرادی باشید که می خواهید برای منزل خود از سنگ سند استون کرال استفاده کنید باید نکات زیر را در نظر داشته باشید پس ما را همراهی کنید.

استفاده از سنگ ‏سند استون کرال باعث بالا رفتن ارزش ساختمان ها می شود و علت این موضوع برخورداری از زیبایی و جذابیت بالای سنگ می باشد.

اما این موضوع را در نظر داشته باشید که استفاده از این سنگ ها در بعضی از شرایط بسیار ریسک پذیر می ‌باشند چرا که مناسب بعضی ساختمان ها نیستند.

استفاده از این نوع سنگ ها در ساختمان ها مستلزم رعایت شرایط مهمی است. به عنوان مثال: این سنگ ها باید در مکانی نصب شوند که این مکان کاملا به دور از رطوبت باشد تا ظاهر جذاب و کیفیت سنگ کاهش پیدا نکند.

شما کاربران گرامی با مطالعه این مقاله و کسب اطلاعات لازم در مورد چگونگی و نحوه نگهداری این سنگ ها می توانید میزان آسیب و رنگ رفتگی آن ها را به حداقل برسانید و زیبایی آن ها را برای مدت زمان طولانی حفظ کنید. اما پیش از عنوان هر چیزی باید به تعریف سنگ سند استون کرال بپردازیم.

سنگ سند استون کرال چیست؟

سنگ سند استون کرال نوعی سنگ رسوبی می باشد که در کف اقیانوس ها دریاچه ها و رودخانه ها به وجود می آید. این سنگ زیبا متشکل از ذرات معدنی ماسه است که مقاومت و استحکام بسیار بالایی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی دارد.

و در نمای ساختمان ها و کفپوش های ساختمان های تاریخی بسیار مشاهده می شود. مدت زمانی که لازم است این سنگ تشکیل، استخراج و در خط تولید قرار بگیرد ممکن است تا قرن ها طول بکشد.

نکاتی که باید هنگام استفاده از سنگ سند استون کرال در نظر داشته باشید

 نکته اول: به شما توصیه می ‌کنیم که این سنگ ها را در جهتی نصب کنید که نور خورشید به صورت مستقیم به آن نتابد چرا که اگر این نوع سنگ به طور مستقیم در برابر نور خورشید قرار بگیرد در مدت زمان طولانی تغییر رنگ داده و یا ممکن است در روی آن گیاهانی مانند کپک و قارچ رشد کنند.

 نکته دوم: نکته دیگری که هنگام استفاده از سنگ سند استون کرال باید رعایت کنید این است که این سنگ باید در جایی نصب شود که آب به طور مستقیم با آن در ارتباط نباشد.

 نکته سوم: اگر می ‌خواهید از این نوع سنگ برای جایی استفاده کنید که کاربرد ستون یا پایه را داشته باشد، باید پیش از نصب آن با متخصصین این کار مشورت کنید تا به شما بگویند که مقدار سنگی که برای این کار نیاز دارید چه اندازه می باشد.

نصب سنگ سند استون کرال

با توجه به ترکیب قطعات این سنگ ممکن است در رنگ ‌های تیره و روشن مشاهده شود. حتی این سنگ ها در رنگ های سفید، سیاه، خاکستری، قهوه‌ای و حتی در بعضی موارد قرمز هم مشاهده شده‌اند.

سنگ سند استون کرال را می ‌توان از سنگ هایی دانست که مناسب استفاده در محوطه ساختمان ها می باشد. مثلاً در نمای ساختمان ها و دیوارهای داخلی می ‌توان از این سنگ استفاده کرد. حتی سنگ سند استون کرال در ساخت نیمکت های حیاط لبه های استخر و… نیز کاربرد دارد.

ویژگی های سنگ سند استون کرال

یکی از پر رنگ ترین ویژگی سنگ های سند استون کرال استحکام بالا و ضد لغزش بودن آن ها می باشد. که همانطور که در ابتدای مطلب برایتان عنوان کردیم این سنگ ها در شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت بسیار بالایی از خودشان نشان می ‌دهند و ارزش ظاهری خود را برای طولانی مدت حفظ می کنند.

این نوع سنگ ها به دلیل اینکه هنگام تشکیل با کانی ترکیب شدند ظاهر بسیار منحصر به فردی پیدا کردند. در واقع می توان به به جرعت گفت بهترین معماری ها با استفاده از سنگ های سند استون کرال ساخته شده اند.

فواید استفاده از سنگ سند استون کرال

1. یکی از مزیت هایی که استفاده از این نوع سنگ ها دارد این است که ارزش ملک را چند برابر می ‌کند. و از آن جایی که به دلیل برخورداری از زیبایی طبیعی از مد نمی افتند باعث افزایش جذابیت و زیبایی محیط هم می‌ شوند و به دلیل دوام بسیار بالا در عین زیبایی باعث افزودن به ارزش ملک شما می‌شوند.

2. یکی دیگر از مزایای این سنگ ها دوام و استحکام بسیار بالا در مقابل تغییرات آب و هوایی و شرایط جوی مختلف می باشد که به همین دلیل این قابلیت را دارند که در نمای تمامی ساختمان ها از آن استفاده شود.

3. همچنین این سنگ ها به دلیل داشتن جذابیت و زیبای طبیعی جلوه بسیار زیبایی به نمای ساختمان شما می بخشد.

معایب استفاده از سنگ سند استون کرال

1. از آن جایی که سنگ سند استون کرال سنگی می باشد که حالت مشبک ای دارد یا به بیان دیگر به دلیل داشتن خاصیت نفوذ پذیری آب را به درون خود جذب می کند، اگر آبی روی این سنگ ها ریخته شود باید به سرعت تمیز شوند چرا که باعث می شود تا درون سنگ محیطی مناسب برای رشد کپک ها و باکتری ها باشد.

2. یکی دیگر از معایب این سنگ ها این است که به دلیل بالا بودن از نرمی زیادی به نسبت سنگ های دیگر گذر زمان باعث خط و خش آن شود.

قیمت سنگ سند استون کرال

برای این نوع سنگ نمی ‌توان قیمت ثابتی را عنوان کرد چرا که قیمت سنگ سند استون کرال به عوامل مختلفی بستگی دارد که این عوامل به شرح زیر می باشند:

1. برای در نظر گرفتن قیمت سنگ سند استون کرال به کیفیت فیزیکی و شیمیایی آن توجه می کنند و هر چقدر سنگ کیفیت بالاتری داشته باشد قیمت آن هم نیز به نسبت افزایش می یابد.

2. نکته دیگر که در خصوص قیمت سنگ سند استون کرال در نظر گرفته می ‌شود ابعاد آن ها می باشد. یعنی هر چه قدر و ابعاد این سنگ ها بیشتر باشد، قیمت آن ها نیز به مراتب بیشتر می ‌شود.

3. در نهایت طرح و رنگ این سنگ ها هم یکی از فاکتورهای مهم در قیمت گذاری آن ها می ‌باشد، به صورتی که هرچقدر رنگ سنگ یکدست تر باشد ارزش مادی آن بیشتر می ‌شود.

ما تلاش خود را کردیم تا تمامی نکات مربوط به سنگهای سند استون کرال را برایتان بیان کنیم تا هنگام تصمیم به خرید این سنگ ها برای نمای ساختمان خود یا استفاده از آن ها در ساخت آبنما و شومینه بتوانید با در نظر گرفتن شرایط خود انتخاب مناسبی را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
×