سنگ چینی سیرجان

سنگ چینی سیرجان 

خرید مستقیم از کارخانه

ارسال در کوتاه ترین زمان

ضمانت کیفیت محصول

سنگ چینی قدمگاه سیرجان

نمای ساختمان از المان های مهم در ساخت یک ساختمان محسوب می شود. نمای ساختمان علاوه بر زیبایی قابل توجه، باید در مقابل تغییرات آب و هوایی، بارندگی و ضربه از خود مقاومت نشان دهد، پس مهم است از چه عنصری برای این منظور استفاده می کنید. سنگ چینی سیرجان، می تواند گزینه ای مناسب باشد. این سنگ که با ضخامت های ضخامت های ۲ سانتی متر و ۳ سانتی متر و درجه بالای تراکم که حاصل دگرگونی طولانی مدت منطقه‌ای آن می باشد، تولید می شود.

چرا باید سنگ چینی سیرجان را انتخاب کنیم؟

سنگ چینی سیرجان سنگی از نوع کریستال در کشور ایران است که به نام سنگ چینی قدمگاه شهرت دارد. این سنگ به صورت دانه های کریستالی درشت و سفید و جزء سنگ های کریستال ممتاز ایران محسوب می شود.

سنگ  سیرجان، با زمینه کریستالی سفید و رگه های طوسی و خطوط طلایی یافت می شود. از این نوع سنگ، به خاطر نقش و نگار و خطوط طلایی اش، طرح های بوک مچ و فورمچ بسیار زیبایی را فرآوری می کنند.

ویژگی

سنگ سیرجان اغلب به صورت اسلب برش داده می شود. طرح های بوک مچ و فور مچ آن زیبا و مناسب است. این سنگ به دلیل تخلخل پایین و سطح پشتی صاف آن (به هنگام نصب باید از گیره های اسکوپ پشت سنگ استفاده شود)،

 براقیت.
رنگ سفید.
شفافیت بالا.
برش بی موج.
جذب آب پایین.
فرآوری شده به صورت صیقلی و کوپ.
دارای ضخامت های 2 سانتیمتری و 3 سانتیمتری.
قابل عرضه در ابعاد: کانتر، اسلب، پله، فرشی و 40 طولی.
قابلیت اجرا در فضاهای داخلی کم نور (به علت عبور دادن نور).
دارای سورت های: سوپر، ممتاز، درجه یک، درجه دو و درجه سه.

کاربرد

سنگ چینی سیرجان به صورت سنگی سفید با رگه های طوسی و دارای نقش و نگار و خطوط طلایی فراوان، قابل اجرا در فضاهای داخلی کم نور می باشد (به دلیل عبور دادن نور).

این سنگ به دلیل تحمل فشار و گرمای زیاد، جذب آب پایینی دارد برای همین می تواند به عنوان سنگ نمای ساختمان گزینه ای مناسبی باشد به حساب آید.

در سنگ فرش هال و پذیرایی، سنگ فرش آشپزخانه، سنگ فرش لابی، سنگ پله و دیوارهای داخلی ساختمان برخی فضاهای دیگر کاربرد دارد.

نمای فرعی ساختمان شامل: میز، کانتر آشپزخانه، سنگ فرش اماکن مذهبی و …

دکوراتیو و سنگ فرش واحدهای مسکونی.

 نمای بیرونی و نمای داخلی ساختمان ها.

 طراحی لابی، آسانسور، کانتر و… .

 دیواره های داخلی ساختمان.

 واحدهای تجاری و اداری.

 سرویس بهداشتی.

 سنگ فرش.

 

آنالیز سنگ چینی سیرجان

 

آنالیز سنگ چینی سیرجان

 

 

اسلب سنگ سیرجان

اغلب سنگ چینی سیرجان را به صورت اسلب برش داده و در اختیار مشتری قرار می دهند. این نوع سنگ با توجه به رنگ روشن خود، در فضاهایی که به نور وروشنای بیشتر اهمیت داده می شود، به کار می رود.

 قیمت سنگ چینی سیرجان

سنگ چینی سیرجان به دلیل دور بودن معدن از کارخانه و مبلغی که بابت این جابجایی باید هزینه شود، قیمت بالایی را شامل می شود، ولی با این حال نسبت به سایر سنگ های مشابه داخلی و خارجی، از قیمت مناسب تری برخوردار است. علاوه بر این مورد، عوامل زیر نیز بر قیمت تاثیر به سزایی دارند.

1_ بر اساس ضخامت سنگ.
2_ بر اساس رنگ و طرح سنگ.
3_ بر اساس کیفیت فرآوری سنگ.
4_ بر اساس سایز اسلب فرآوری شده.
5_ بر اساس بوکمچ یا فورمچ بودن سنگ.

معادن سنگ چینی سیرجان

در اقصی نقاط ایران، معادن متعددِ انواع سنگ ساختمانی یا معدنی وجود دارد، که استخراج و فرآوری این سنگ ها در داخل کشور علاوه بر صرفه اقتصادی، وضعیت اشتغال ساکنان بومی را نیز فراهم می آورد.

یکی از این معادن، معدن سنگ چینی سیرجان است که واقع در استان کرمان، شهرستان سیرجان می باشد و دارای سینه کارهای مختلفی است که با نام های مختلف به بازار عرضه می شود.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
×