سنگ مرمریت اسپایدر

سنگ مرمریت اسپایدر

خرید مستقیم از کارخانه

ارسال در کوتاه ترین زمان

ضمانت کیفیت محصول

امروزه استفاده از سنگ ها در زندگی انسان افزایش یافته است. سنگ ها در انواع گوناگونی وجود دارند که برخی از آن ها به همان شکل از طبیعت استخراج می شوند و برخی دیگر نیز دستخوش تغییرات صنعتی گوناگون شده اند. یکی از انواع گوناگون سنگ های موجود در بازار فروش سنگ و ملزومات آن، سنگ مرمریت اسپایدر می باشد.

این سنگ از نظر خواص باطنی نیز دارای خواص منحصر به فردی است و می تواند تا سالیان سال در یک محیط مورد استفاده قرار بگیرد؛ بدون این که حتی کوچکترین آسیبی به آن برسد.

سنگ مرمریت به دلیل زیبایی ظاهری خود، در محیط زندگی انسان ها کاربرد فراوانی دارد. و خود نیز به دسته های مختلفی طبقه بندی می شود.

یکی از انواع گوناگون سنگ مرمریت که در طبقه بندی این سنگ وجود دارد، سنگ مرمریت اسپایدر می باشد. این سنگ دارای ویژگی ها، کاربرد ها، مزایا و معایب متعددی است که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد. جهت خرید و مشاوره می توانید با  گروه تولیدی ازنا استون تماس حاصل فرمایید.

سنگ مرمریت اسپایدر چیست؟

مسلماً کسانی که در سنگ فروشی ها کار می کنند و یا سنگ های مختلف را می شناسند، تا کنون با نام سنگ مرمریت اسپایدر مواجه شده اند.

اگر بخواهیم در مورد ماهیت و چیستی سنگ اسپایدر برای شما توضیحاتی را ارائه دهیم، می‌ گوییم که این سنگ ها به رنگ مشکی هستند که رگه هایی سفید یا طلایی را در ساختار خود جای داده اند.

همین رگه های زیبایی که در ساختار این نوع از سنگ های مرمریت وجود دارد، تا حد زیادی سبب افزایش نمای محیط مورد نظر شما می شود.

اگر قرار باشد که این سنگ برای مصرف شدن برش بخورد، باید با استفاده از اره های مخصوص آن را ببرید. نحوه‌ی برش این سنگ باید به صورت اسلب باشد تا سنگ بتواند در محیط مورد استفاده قرار بگیرد.

مرمریت اسپایدر یکی از خاص ترین و زیبا ترین گونه های سنگ مرمریت است که در هر جایی هم یافت نمی شود. امروزه فقط فروشگاه های بزرگ اقدام به فروش سنگ اسپایدر ( عنکبوتی) می کنند.

علاوه بر این، قیمت مناسبی که این سنگ دارد باعث شده است که افراد زیادی تمایل به خرید مرمریت اسپایدر داشته باشند.

باید بگوییم که سنگ مرمریت اسپایدر در تجارت جهانی نیز جایگاه مناسبی دارد و توانسته است رتبه ی سوم را به دست آورد. با این اوصاف در می یابیم که این نوع از سنگ با ورود به بازار جهانی توانسته است زیبایی خود را به نمایش بگذارد.

ویژگی‌ های سنگ مرمریت اسپایدر

پس از بیان ماهیت این سنگ باید دانش خود را در مورد ویژگی‌های آن نیز بالا ببرید. به طور کلی امروزه برخی از ویژگی های منحصر به فرد این سنگ، سبب نفوذ چشمگیر آن در بازار فروش سنگ و ملزومات آن شده است.

یکی از اصلی ترین و برجسته ترین ویژگی هایی که این نوع از سنگ دارد، صاف و براق بودن سطح آن است. این سطح صیقلی به سنگ این امکان را می دهد که به راحتی تمیز شود و دشواری های نظافتی را در بر نگیرد.

ویژگی دیگر این است که این سنگ ها توانایی آن را دارند که ساب بپذیرند. ساب دستگاهی سنگ تراش است که سبب هم تراز شدن سنگ ها با یکدیگر می شود و می تواند سطح آن ها را صاف کند.

از دیگر شاخصه های اصلی ای که این نوع از سنگ یعنی سنگ مرمریت اسپایدر دارد این است که می تواند در برابر فرسایش یافتن از خود مقاومت بالایی را به نمایش بگذارد و در تمامی محیط ها مورد استفاده قرار بگیرد.

کاربرد های سنگ اسپایدر

به طور کلی از مرمریت اسپایدر بیشتر در سنگ فرش کردن کف ساختمان و یا کف محیط استفاده می شود. به دلیل قابلیت ها و مزایای متعددی که این سنگ دارد، می تواند در تمامی محیط ها مورد استفاده قرار بگیرد.

برخی از کاربرد های این سنگ عبارتند از:

• به دلیل این که هتل ها جزو مناطق پر رفت و آمد به حساب می آیند و باید جذابیت خاصی را داشته باشند، از این نوع از سنگ ها در کف لابی هتل ها و مهمان سرا ها استفاده می شود.

• کاربرد دیگر که جزو کاربرد های عمده ی این سنگ به شمار می آید، استفاده از آن در دیوار های داخلی و خارجی لابی یا ساختمان می باشد. این سنگ به دلیل جلوه ی خاص خود می تواند به دیوار مورد نظر شما روحی تازه بدهد.

• علاوه بر موارد فوق، به صورت عمده مرمریت اسپایدر که زیر مجموعه ی سنگ های مرمریت است، در ساخت کف راه پله و ساخت پله های ساختمان استفاده می شود. باید بدانید که این سنگ می تواند راه پله ی شما را به یک راه پله ی بسیار زیبا و خاص تبدیل نماید.

• گاهی اوقات نیز دیده می شود که افراد برای روح دادن به نمای داخلی منزل، محیط کار یا محیط اجتماعی، از سنگ مرمریت اسپایدر استفاده می کنند.

مزایای مرمریت اسپایدر

از آنجایی که سنگ های مرمریت امروزه در انواع مختلف خود کاربرد فراوانی دارند، مزایای متعددی نیز دارند که ما برخی از آن ها را برای شما تشریح می کنیم.

اولین مزیت سنگ مرمریت اسپایدر این است که از معادن موجود در کشورمان ایران استخراج می شود و نسبت به سایر سنگ های مشابه قیمت بسیار مناسبی دارد. این سنگ برای کسانی که به دنبال سنگی شیک و در عین حال زیبا می گردند، انتخابی بسیار مناسب می باشد.

مزیت دیگر سنگ اسپایدر این است که می تواند در مواجهه با مواد قلیایی مقاومت خود را حفظ کند. علاوه بر این سنگ توانایی مقاومت در برابر آب را نیز دارد و حتی می تواند به راحتی توسط وسیله های حمل و نقل، حمل و نقل شود.

شاید برای شما جالب که بدانید قطر مرمریت اسپایدر به گونه ای طراحی شده اند که می توانند با هر محیطی سازگار باشند و در هر جایی مورد استفاده قرار بگیرند.

معایب سنگ اسپایدر

امروزه سنگ مرمریت اسپایدر با توجه به مزایایی که دارد، به خوبی به فروش می رود اما متاسفانه استفاده از این سنگ می تواند معایبی را نیز برای محیط به وجود بیاورد. برخی از معایب سنگ مرمریت اسپایدر به شرح زیر می باشد.

• این گونه از سنگ ها می توانند در مقابل رطوبت و سایش مقاومت کنند اما اگر مدت زمان زیادی آب درون آن ها نفوذ کند، می تواند تا حد زیادی در کاهش عمر این سنگ مؤثر باشد.

• گاهی اوقات دیده می شود که سنگ مرمریت اسپایدر تیره رنگ به دلیل مواجه شدن با خوردگی و ضربه، دچار خط و خش شده است. این مورد یکی از اصلی ترین معایب این سنگ به شمار می آید.

• از آنجایی که سنگ های مرمریت اسپایدر توانایی مقاومت در برابر باران های اسیدی را ندارند، به طور کلی نمی توانند در مقابل مواد شوینده ی اسیدی و سایر باران های اسیدی مقاومت داشته باشند.

از این رو توصیه می شود که اگر از سنگ اسپایدر در کف حیاط یا ویلا استفاده کرده‌اید، برای آن سایبانی را تدارک ببینید تا طول عمر سنگ افزایش پیدا کند.

ما در این مطلب تلاش کردیم تمامی ویژگی‌ها، کاربردهای مختلف و مزایا و معایبی که سنگ اسپایدر دارد را برای شما تشریح کنیم. امیدواریم این مطالب برای شما عزیزان مفید باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
×