سنگ مرمریت تری دی بلک

سنگ مرمریت تری دی بلک

خرید مستقیم از کارخانه

ارسال در کوتاه ترین زمان

ضمانت کیفیت محصول

سنگ مرمریت تری دی بلک یک مدل از سنگ های مرمریت با پس زمینه مشکی رنگ و خطوط سفید رنگ و گاهی طلایی می باشد. این خطوط باعث ایجاد حالت سه بعدی در سنگ می شود.

در اکثر مواقع سنگ تری دی بلک را به صورت اسلب فرآوری می کنند. از بارز ترین ویژگی های این سنگ، ساب پذیری خوب و مقاومت بالای ان می باشد.

رایج ترین نوع فرآوری این سنگ به صورت چرمی و سابیده است. در ادامه قصد داریم شما را با ویژگی ها و کاربرد های سنگ مرمریت تری دی بلک اشنا کنیم.

 سنگ اسلب مرمریت تری دی بلک

سنگ اسلب مرمریت در کارخانه های فرآوری و برش سنگ، با استفاده از به روز ترین لوازم و دستگاه ها انجام می شود. شما می توانید این سنگ را هم به صورت اسلب و هم به صورت تایل تهیه کنید.

اما سنگ مرمریت تری دی بلک فرآوری شده در ابعاد اسلب بسیار به صرفه تر بوده و از نظر فرآوری هم کیفیت بالاتری دارد.

طرح و رنگ منحصر به فردی که این سنگ دارد، توجه بسیاری از طراحان داخلی و معماران را به خود جلب کرده است به گونه ای که میزان تقاضا برای این سنگ در بازار روز به روز افزایش پیدا کرده است. شما می توانید به تعداد مورد نیاز، صفحات اسلب مورد نیاز خود را تهیه کنید.

بخش عمده ای از سنگ مرمریت تری دی بلک به صورت اسلب تهیه می شود زیرا تنها در این ابعاد است که تمامی زیبایی طرح های منحصر به فرد این سنگ به خوبی نمایان می شود.

با توجه به فرآوری با کیفیتی که سنگ مرمریت تری دی بلک دارد، مورد استقبال کشور های خارجی هم قرار گرفته است و به عنوان یک کالای ایرانی صادر می شود. کشور هایی مانند عراق، ترکیه، گرجستان، آذربایجان و قطر بیشترین میزان درخواست برای این سنگ را دارند.

کاربرد های سنگ مرمریت تری دی بلک

سنگ مرمریت تری دی بلک کاملا طبیعی است و به صورت کوپ سنگ از کوه استخراج می شود. این کوپ سنگ مرمریت از نظر سورت بندی می توانند با یکدیگر متفاوت باشند. همچنین به دلیل طبیعی بودن این سنگ، طرح های زیبا و متفاوتی بر روی سطح آن دیده می شود.

از جمله کاربرد های سنگ تری دی بلک می توان به کفسابی لابی ساختمان ها و هتل ها، قاب های اسانسور، کفپوش پارکینک و مجتمع های تجاری اشاره کرد.

سنگ مرمریت تر دی بلک مناسب ترین سنگ برای استفاده در مکان های زیر می باشد:

کف ساختمان های مسکونی

پوشش دیوار های داخلی منازل

دکوراسیون داخلی ویلاهای لاکچری

لابی مجتمع های مسکونی و هتل ها

طراحی دکوراسیون داخلی در رستوران ها، هتل ها، سالن های پذیرایی و…

کانتر آسپزخانه های لوکس با طراحی مدرن

مستر و سرویس بهداشتی

دیوار های پشت تلویزیون (tv wall)

دیوار های دکوراتیو و شومینه ها

معایب سنگ تری دی بلک

یکی از معایبی که این سنگ دارد، رنگ پریدگی آن در هنگام قرار گیری در مقابل نور آفتاب می باشد. به همین دلیل سنگ مرمریت تری دی بلک گزینه ی مناسبی برای پوشش خارجی ساختمان ها نمی باشد.

این سنگ در برابر شرایط جوی ناپایدار آسیب پذیر می باشد. ابزار خوری این سنگ خوب نیست. برای نصب اسلب های سنگ مرمریت تری دی بلک بهتر است از افراد متخصص کمک بگیرید.

ویژگی ها و مزایا سنگ مرمریت تری دی بلک

سنگ مرمریت تری دی بلک مزایای زیادی دارد. در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم:

– این سنگ مقاومت فشاری بالایی دارد.

– میزان جذب آب در آن بسیار پایین و در حد صفر می باشد.

– این سنگ ساب پذیری بسیار خوبی دارد و پس از آن سطح صیقلی یکدستی خواهد داشت.

– به دلیل داشتن سطح صیقلی، نور را در محیط منعکس می کند و باعث درخشندگی می شود.

– تراکم بسیار بالایی دارد.

– در مقایسه با سایر سنگ های مشابه، قیمت مناسبی دارد.

– رنگ و طرح منحصر به فرد و زیبایی دارد.

– مقاومت سایشی مناسبی دارد.

همین موارد باعث شده اند تا سنگ مرمریت تری دی بلک گزینه ی مناسبی برای استفاده در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام و… باشد. به علاوه، ویژگی های مثبتی که این سنگ دارد باعث شده است تا سنگ مرمریت تری دی بلک یک رقیب جدی برای سنگ های مشابه خارجی به حساب بیاید.

 سنگ تری دی بلک یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در ساختمان های لاکچری و در معرض توجه می باشد تا به خوبی توجه دیگران را به خود جلب کند. تفاوت رنگ بین پس زمینه و خطوط سفید و طلایی که بر روی سطح سنگ وجود دارد باعث می شود تا این سنگ بیشتر از بقیه سنگ ها به چشم بیاید.

معدن سنگ تری دی بلک

معدن سنگ تری دی بلک در استان شیراز قرار دارد. به دلیل قرار گیری معدن این سنگ در نزدیکی شهر شیراز، مرمریت مشکی یزدی هم نامیده می شود.

معادن سنگ مرمریت زیبایی خاصی دارند و معمولا برای افراد جالب است، چرا که سنگ های مرمریت در قسمت های مختلف از معدن دارای رنگ های مختلفی می باشند. سنگ مرمریت تری دی بلک از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به سنگ مرمریت مشکی نجف آباد می باشد.

قیمت سنگ مرمریت تری دی بلک

قیمت سنگ مرمریت تری دی بلک به عوامل مختلفی وابستگی دارد. مهم ترین این عوامل عبارتند از:

 ابعاد سنگ مرمریت تری دی بلک

 ضخامت این سنگ

 سورت بندی

سنگ های اسلب با توجه به موارد مختلف به سورت های زیر تقسیم می شوند:

سوپر، ممتاز، درجه یک، درجه دو و درجه سه

هر چقدر رنگ سنگ یکدست تر باشد و میزان ناخالصی در آن کمتر باشد، سورت آن بالاتر است و قیمت سنگ تری دی بلک بیشتر می باشد. با توجه طرح و نقش موجود بر روی سنگ، سورت بندی آن انجام می شود و شما می توانید تا حدودی قیمت آن را محاسبه کنید.

گاهی ممکن است اختلاف قیمت بین سورت های مختلف بسیار زیاد باشد. برای مثال قیمت سنگ هایی که قابلیت بوک مچ و فور مچ شدن را دارند، بالاتر می باشد.

در این مدل هنگامی که چهار عدد از اسلب های سنگ مرمریت تری دی بلک را در کنار یکدیگر قرار می دهید، خطوط و طرح های موجود بر روی سنگ، طرح های منظم و دنباله داری را ایجاد می کنند که زیبایی بسیار زیادی دارد و به محیط جلو ی ویژه ای می بخشد.

هر چقدر ضخامت این سنگ بیشتر باشد، قیمت آن هم بالاتر می رود و بالعکس هر چقدر ضخامت مورد نظر کمتر باشد، قیمت پایین تری خواهد داشت.

 

سنگ مرمریت تری دی بلک
فورمچ و بوک مچ سنگ تری دی بلک

 

مورد بعدی که بر روی قیمت سنگ تری دی بلک تاثیر گذار است، ابعاد سنگ می باشد. هر چقدر ابعاد سنگ تری دی بلک بزرگتر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود.

همانطور که گفته شد به طور معمول سنگ مرمریت تری دی بلک به صورت اسلب فرآوری می شود. به همین دلیل در هنگام خرید ابعاد کوچکتر فروشنده نسبت میزان دور ریز سنگ را محاسبه می کند.

نحوه برش و فرآوری سنگ مرمریت تری دی بلک می تواند بر روی قیمت آن تاثیر مستقیم داشته باشد. به طور معمول برش سنگ تری دی بلک به دو روش قله بر و اره بر انجام می شود.

در واقع هر چقدر هزینه فرآوری سنگ اسلب تری دی بلک بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. در نتیجه کیفیت فرآوری سنگ تری دی بلک که شامل ساب، رزین و نحوه ی برش ان است هم بر روی قیمت آن تاثیر بسیار زیادی دارد.

علاوه بر این موارد، هزینه حمل و نقل سنگ از مبدا تا مقصد را هم باید در نظر داشته باشید. هر چقدر فاصله شما تا کارخانه ای که قصد سفارش سنگ اسلب از آن را دارید بیشتر باشه، هزینه های شما هم بیشتر خواهد بود. برای استعلام قیمت می توانید با یکی از باربری های موجود در شهر مبدا تماس بگیرید.

سنگ های برش خورده در مبدا به صورت اسلب، به وسیله پالت ها بسته بندی می شوند. جنس این پالت می تواند از چوب و یا فلز باشد و قیمت آن می تواند به ازای هر متر مربع، 15 تا 25 هزار تومان باشد.

خرید سنگ مرمریت تری دی بلک

اگر قصد خرید سنگ مرمریت تری دی بلک را دارید، با در نظر گرفتن مزایا، معایب و همچنین ویژگی های این سنگ می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. زیبایی منحصر به فرد این سنگ در کنار قیمت مناسبی که در مقایسه با سایر سنگ های مشابه دارد، آن را به یک گزینه به صرفه برای شما تبدیل می کند.

همچنن در صورتی که از این مدل سنگ در پروژه ها استفاده شود ظاهر نهایی کار بسیار لوکس و به روز می شود و می تواند بر روی قیمت پروژه تاثیر بگذارد.

اگر می خواهید بیشترین میزان زیبایی از سنگ مرمریت تری دی بلک را در پروژه و یا ساختمان خود به نمایش بگذارید، بهتر است از برش های اسلب این سنگ (ابعاد 100 در 100) استفاده کنید.

این سنگ در ابعاد بزرگ می تواند تمام زیبایی خود را به نمایش بگذارد و باعث چشم نواز شدن محیط شود. به همین دلیل هم هست که در اکثر موارد از سنگ تر دی بلک در ابعاد اسلب استفاده می شود.

 

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
×