سنگ چینی پاندا ویت

سنگ چینی پاندا وایت

خرید مستقیم از کارخانه

ارسال در کوتاه ترین زمان

ضمانت کیفیت محصول

سنگ چینی پاندا یکی از مشهور ترین سنگ های کریستال می باشد. این سنگ چینی از سنگ های منحصر به فرد، کم یاب و پرطرفدار است.

معادن اصلی سنگ چینی پاندا وایت در کشور چین قرار داشته و سنگی وارداتی و لوکس به شمار می رود. اغلب از این سنگ در پروژه های ساختمانی لاکچری و لوکس استفاده می شود.

اخیرا در شهرستان الیگودرز سنگ هایی استخراج شده که شباهت بسیار زیادی به سنگ چینی پاندا وایت دارد. به همین دلیل این سنگ را به نام سنگ چینی پاندای ایرانی می شناسند.

بر روی سطح این سنگ خطوط سیاه و سفید وجود دارد که طرح و نقش خاص و منحصر به فردی ایجاد کرده است. از سنگ چینی پاندا ایرانی می توان بوک مچ و فور مچ تولید کرد که تاثیر زیادی در طراحی دکوراسیون خواهد داشت.

سنگ چینی پاندا را در ابعاد اسلب برش می دهند و به دوروش سابیده و چرمی فرآوری می کنند. ضخامت این سنگ پس از فرآوری سانتی متر می باشد.

سنگ چینی پاندا وایت به طور ذاتی دارای تراکم بسیار بالایی می باشد. ساب پذیری بسیار خوبی دارد، از مقاومت سایشی خوبی برخوردار است و در برابر فشار به خوبی دوام می آورد.

این سنگ آب را به میزان بسیار کمی جذب می کند و در مقایسه با نمونه خارجی، دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد. بیشترین کاربرد سنگ ایرانی چینی پاندا وایت در فضا سازی و دکوراسیون داخلی ساختمان های لاکچری و لوکس می باشد.

ویژگی های سنگ چینی پاندا وایت

سنگ چینی پاندا وایت سنگی با پس زمینه سفید و درخشان می باشد که شال های ضخیم و پررنگی دارد. نام این سنگ برگرفته از نماد ملی کشور چین یعنی حیوان پاندا است.

اغلب این سنگ در ابعاد اسلب فرآوری می شود تا به بهترین نحو، زیبایی چشم نواز آن به نمایش گذاشته شود. کنتراست (تضاد رنگی) در سطح سنگ چینی پاندا وایت به خوبی قابل مشاهده است و باعث زیبایی و منحصر به فرد بودن آن شده است.

مقاومت سایشی مناسب

مقاومت بالا در فشاری

قابلیت استفاده به صورت بوک مچ و فور مچ

جذب آب بسیار کم

قیمت مناسب نسبت به نممونه های خارجی

سنگ چینی پاندا وایت الیگودرز

سنگ چینی پاندا الیگودرز یکی از قدیمی ترین سنگ های ایران است. این سنگ از لحاظ ظاهری و کیفیت، قابلیت رقابت با نمونه های خارجی خود را دارد که قیمت بسیار بالاتری در مقایسه با نمونه های داخلی دارد.

تهیه ی این سنگ به صورت اسلب می تواند برای شما به صرفه تر باشد و از نظر زیبایی و افزایش استحکام سنگ و همچین طول عمر مفید سنگ هم تاثیر گذار می باشد.

کارخانجات فرآوری سنگ چینی ایرانی پاندا الیگودرز معمولا مجهز به بروز ترین دستگاه های به روز دنیا می باشند تا بتوانند با کیفیتی بالا سنگ ها را فرآوری کنند.

توجه داشته باشید که کیفیت فرآوری و مواد استفاده شده در این فرآیند می تواند تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت نهایی سنگ داشته باشد. علاوه بر ابعاد اسلب، سنگ چینی پاندا وایت در ابعاد تایل هم تولید و عرضه می شود.

اما از آنجایی که سنگ چینی پرشین پاندا الیگودرز سنگی گران قیمت به شمار می رود، خرید آن به صورت اسلب می تواند برای شما به صرفه تر باشد.

معادن سنگ چینی پرشین پاندا الیگودرز

همانطور که می دانید، سنگ چینی پرشین پاندا الیگودرز از معادن شهرستان الیگودرز واقع در استان لرستان استخراج می شود. جالب است بدانید که در استان کردستان هم معادنی از این سنگ وجود دارد.

معدن سنگ چینی پاندا وایت کردستان در قروه واقع شده است. رنگ پس زمینه ی این سنگ ها عموما سفید رنگ می باشد و در سطح آن شال هایی به رنگ آبی مورب دیده می شود. سنگ چینی پاندا وایت با نام تجاری سنگ کریستال سایمان نیز شناخته می شود.

تعداد محدودی از سنگ های استخراج شده از این معدن، شال هایی به رنگ مشکی دارند که باعث تشابه بسیار زیاد آن با سنگ چینی پرشین پاندا شده است. به این سورت از سنگ های معادن قروه، سنگ چینی پاندا می گویند.

سنــگ چینی پرشین پاندا به صورت بوک مچ و فورمچ

عملیات بوک مچ شامل دو بخش می شود. به بخش دوتایی آن بوک مچ و بخش چهارتایی آن فورمچ می گویند. در این مدل، برش ها به گونه ای صورت می گیرند تا خطوط طبیعی موجود بر روی سنگ اسلب در امتداد یکدیگر و یا در تقارن با یکدیگر قرار گیرند.

به عبارتی مانند نقش های یک قالی که در تقارن با یکدیگر قرار می گیرند، شال و رگه های سنگ هم به صورت جفت در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

سنگ چینی پرشین پاندا به دلیل داشتن خطوط و نقش و نگار فراوان در سطح خود، در صورتی که به صورت بوک مچ برش بخورد، به خوبی قابلیت قرینه شدن دارد.

اکثرا سنگ هایی که به صورت بوک مچ و فور مچ فرآوری می شوند، در کارخانجاتی تهیه می شوند که مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های لازم باشند.

سنگ چینی پاندا وایت
سنگ چینی پاندا

کاربرد انواع سنـگ چـیـنـی پـانـدا وایت

کیفیت بسیار خوب و همچنین کیفتی که سنگ چینی پاندا وایت دارد باعث شده است تا در اکثر پروژه های ساختمانی، اداری و تجاری به روز و لاکچری مورد استفاده قرار گیرد.

در شیوه های طراحی دکوراسیون جدید، سنگ های با ابعاد اسلب بسیار بیشتر از سنگ های با ابعاد کوچک طرفدار دارد. استفاده از سنگ چینی پاندا در ابعاد اسلب 100 در 100 می تواند زیبایی و هماهنگی خاصی به محیط ببخشد.

از جمله مکان هایی که در آن ها از سنگ چینی پاندا وایت استفاده می شود می توان به موارد زیر اشاره داشت:

فضای داخلی ساختمان ها

کفپوش هال، پذیرایی و اتاق خواب ها

استفاده به عنوان کناره و حاشیه ها

هتل ها، مراکز تجاری و فروشگاه های لوکس

پوشاندن کف و دیواره های راه پله ها

پاگرد ها و زیر پله ها

حاشیه و قاب آسانسور

مستر و حمام های لاکچری

لابی ورودی هتل ها و ساختمان ها

سرویش بهداشتی های لاکچری

کانتر مراکز عمومی و پیشخوان فروشگاه ها

دیوار شومینه

به دلیل مقاومت بالایی که در برابر فشار دارد و همچنین جذب آب در آن بسیار ناچیز است، سنگ چـیـنـی پـانـدا وایت ایرانی به گزینه ی مناسبی جهت استفاده در مکان های مرطوب همانند سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه شده است.

عوامل موثر بر قیمت سنـگ چـیـنـی پـانـدا وایت

برای سنگ ها نمی توان یک قیمت مشخص معین کرد چرا که با توجه به فاکتور های مختلف، قیمت آن ها می تواند متفاوت باشد. در مورد سنگ چـیـنـی پـانـدا وایت عوامل زیر بیشترین تاثیر را بر روی قیمت آن دارند:

• اندازه و ابعاد کوپ سنگ

• ماهیت سنگ و نوع آن

• هزینه های استخراج و فرآوری سنگ

• سورت یا درجه بندی سنگ پاندا

• نبود ناخالصی و لکه بر روی سنگ

• قابلیت بوک مچ و فور مچ

• یکدستی و پاک بودن سطح سنگ

• هزینه های حمل و نقل سنگ

• فاصله شهری که قصد تهیه سنگ از آن را دارید تا شهر شما

با وجود تمام این موارد، قیمت سنـگ چـیـنـی پـانـدا وایت ایرانی در مقایسه با نمونه های خارجی بسیار به صرفه می باشد. این اختلاف قیمت در حالی است که سنگ چـیـنـی پـانـدا وایت ایرانی از لحاظ زیبایی و کیفیت تفاوت زیادی با نمونه ی خارجی خود ندارد و به راحتی می تواند با آن ها مقایسه شود.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
×