سنگ کوپ لایم استون

سنگ کوپ لایم استون

خرید مستقیم از کارخانه

ارسال در کوتاه ترین زمان

ضمانت کیفیت محصول

سنگ کوپ لایم استون در حقیقت یکی از خانواده‌های مرمریت می‌باشد که کامل نشده است و به همین دلیل آهک زیادی در خود دارد.

سنگ کوپ لایم استون با توجه به آن که آب بالا و مقاومت زیادی در برابر فشار پایین ساب پذیری خوبی نخواهد داشت. سنگ  لایم استون در نماهای خارجی و فضاهای مرطوب مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

سنگ کوپ‌های لایم استون به دلیل داشتن قیمت‌های مناسب‌تری که نسبت به دیگر سنگ‌ها دارند در نمای داخلی، دکوراسیون و… بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اگر شما قصد دارید که این سنگ کوپ را در نمای خارجی استفاده کنید باید بعد از آن که لایک استون را نصب کردید بر روی آن واترپروف نصب کنید.

سنگ کوپ لایم استون دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر سرما و یخ زدگی خواهند داشت. هنگام خرید کوپ سنگ لایم استون شما می‌توانید آن را به شکل اسلب تایل و کوپ خریداری کنید.

 کوپ سنگ لایم استون به دلیل آهکی بودن آن‌ها و جذب بالای آب و تراکم کمی که دارند ساب پذیری خوبی نیز نخواهند داشت علاوه بر این موضوع جلای خوبی نیز نمی‌توان به آن‌ها بخشید.

این سنگ‌ها به دلیل جذب آب و جرم پذیری بالایی که دارند در نمای بیرونی ساختمان، مکان‌هایی که در معرض رطوبت و رفت و آمد می‌باشند، سنگ فرش و… مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

سنگ کوپ لایم استون برای مصارف دیوارهای داخلی ساختمان‌هایی گزینه‌های بسیار خوب و به صرفه‌ای می‌باشند. امروزه به دلیل ان که تکنولوژی پیشرفت کرده است با استفاده از فن آوری نانو می‌توانید آن را پوشش دهید و ضعف آن را در برابر جذب آب و جرم پذیری را پوشش دهید.

کوپ سنگ لایم استون چیست؟

کوپ سنگ لایم استون یکی از انواع سنگ‌های آهکی و رسوبی به حساب می‌آید که اغلب از کلسیت‌های معدنی متشکل شده است.

سنگ‌های لایم استون به دلیل دارا بودن جذب بالای آب و مقاومت فشاری پایینی نسبت به دیگر سنگ‌های ساختمانی دارد. سنگ لایم استون را نمی‌توان برای نمای بیرونی، سنگ فرش‌ها، سنگ روز کانتر کابین، محل‌های مرطوب و… مورد استفاده قرار داد.

این سنگ در ایران بیشتر با رنگ‌هایی که طیف روشن دارند یافت می‌شود و تنها در این کوپ سنگ لایم استون، سیلور بوژان تیره‌ترین رنگ در آن به حساب می‌آید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم نانو مشکلات سنگ کوپ لایم استون بر طرف شده است.
سنگ‌های لایم استون هنگامی که با نانو پوشش پیدا کنند و با توجه به قیمت سنگ لایم استون که بسیار نسبت به دیگر سنگ‌ها به صرفه تر است می‌توان در نمای ساختمان‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

این در حالی است که کاربرد اصلی این سنگ‌ها اغلب برای دیوارهای داخلی ساختمان‌ها مناسب می‌باشد و معماران از آن استفاده می‌کنند.

انواع کوپ سنگ لایم استون چیست؟

برای آن که بتوان انواع کوپ سنگ لایم استون را برای شما بازگو کنیم باید بگویم که این سنگ‌ها بسته به نوع مواد تشکیل دنده آن‌ها و نوع استفاده و همچنین محل استخراج به عنوان‌های مختلفی شناخته خواهند شد. این نام گذاری‌ها اصولاً بر اساس نوع شکل گیری و ترکیبات سنگ لایم استون می‌باشد.

نمونه‌هایی از کوپ سنگ لایم استون هنگام خرید می‌توان به سنگ آهک فسیلی، سنگ آهک اولیتیک، سنگ گچ لایم استون، سنگ آهک سنگی اشاره کرد که در رنگ بندی و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند.

هنگام خرید کوپ سنگ لایم استون به این دقت کنید که این سنگ‌ها بنا به محل استخراج آن‌ها و فراوری آن‌ها این نام‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. انواع کوپ سنگ لایم استون را می‌توان به دسته بندی‌های ذیل تقسیم بندی کرد:

کوپ سنگ لایم استون مرودشت

سنگ کوپ لایم استون کرمانشاه

 کوپ سنگ لایم استون مهاباد

سنگ  کوپ لایم استون بوژان

 کوپ سنگ لایم استون گوهره

سنگ  کوپ لایم استون بوکان

سنگ کوپ لایم استون سمیرم

سنگ کوپ لایم استون کوه سفید

کوپ سنگ لایم استون اسلام آباد

 کوپ سنگ لایم استون قم

سنگ کوپ لایم استون کرج

به صورتی می‌توان گفت تمامی کوپ سنگ‌های لایم استون دارای خواص مشابهی می‌باشند. یعنی تمامی مزایا و معایب آن‌ها برای تمامی سنگ کوپ‌ها به صورت مشترک است.

همین مشترک بودن خصوصیات و ویژگی های آنها دلیلی بر یکسان بودن کاربردهایشان شده است. سنگ کوپ لایم استون بیشتر در رنگ و ظاهر با یکدیگر متفاوت هستند.

 

سنگ کوپ لایم استون
کوپ سنگ لایم استون

مزایای سنگ کوپ لایم استون چیست؟

خرید کوپ سنگ لایم استون برای شما مزایایی را نیز به دنبال دارد که این مزایا عبارت‌اند از:

رنگ آن روشن و مایل به سفید است

برای استفاده مقرون به‌صرفه است

ظاهر این کوپ یک نواخت است

کوپ سنگ لایم استون دارای رسانایی عالی در برابر گرما دارند. این به این معنا است که فضای داخلی ساختمان بسیار خنک باقی خواهد ماند.

جذابیت ظاهری که این سنگ‌ها به خود دیده‌اند در حالی که دارای مقاومت پایینی می‌باشند باز مورد استفاده بسیاری از معماران قرار می‌گیرد.

از اصلی‌ترین مشخصه‌هایی که سنگ کوپ لایم استون دارد این است که دارای جذب بالای آب و مقاومت پایین در برابر فشار دارد. همین امر باعث می‌شود که معماران از این سنگ در نمای بیرونی، سنگ فرش ساختمان و… مورد استفاده خود قرار ندهند.

کوپ سنگ لایم استون معمولاً برای بخش‌هایی از ساختمان مانند راه پله‌ها و بخش‌هایی از ساختمان که آب کمتری به آن برخورد دارد استفاده می‌شود. از ویژگی‌هایی که شما با خرید کوپ سنگ لایم استون با آن مواجه خواهید شد عبارت‌اند از:

مناسب نمای مناطق کم بارش، گرم و خشک

جذب آب بالا

عمر کوتاه

از جمله مزایای این سنگ قیمت پایین و رنگ یکنواخت آن است.

زمینه یکنواخت، روشن و زیبا

مقاومت کمتر در مقابل ضربه و سایش نسبت به دیگر نمونه سنگ‌ها

قیمتی مناسب نسبت به سایر سنگ‌ها

خرد شدن آسان با لوازم تیز

خرید سنگ کوپ لایم استون

کوپ سنگ لایم استون از رسوب‌های مواد معدنی متشکل شده است. این کوپ یکی از نمونه‌هایی از سنگ آهکی به حساب می‌آید که برای نماهای داخلی انواع پروژه‌ها مورد استفاده معماران قرار می‌گیرد.

در ایران این سنگ به روشن بودن آن مشهور شده است و استفاده از آن بسیار متداول است، لازم به ذکر است نمونه تیره از این سنگ سیلور بوژان نام گرفته است.

انواع سنگ کوپ لایم استون برای خرید می‌توان به مهاباد، بوکان، کرمانشاه، مرودشت، بوژان، گوهره اشاره کرد. هر یک از این سنگ‌ها علاوه بر خصوصیت‌های کلی سنگ کوپ لایم استون دارای برخی ویژگی به صورت فردی نیز می‌باشند.

کاربردهای کوپ سنگ لایم استون

کاربردهای این سنگ به دلیل داشتن جذب بالا در نماهای خارجی ساختمان اصلاً توصیه نمی‌شود. یکی از بهترین گزینه‌هایی که شما می‌توانید از کوپ سنگ لایم استون استفاده کنید در کفسازی و جداره‌های راه پله‌ها می‌باشد و یا در کف پارکینگ‌های ساختمان‌ها است.

همان طور که ذکر شد شما می‌توانید با استفاده از فن آوری نانو درصد نفوذ پذیری آب را در این سنگ‌ها کاهش دهید و از آن‌ها به عنوان زیبایی در نمای خارجی استفاده کنید.

قیمت کوپ سنگ لایم استون

یکی از معیارهایی که شما در هنگام خرید کوپ سنگ لایم استون به آن توجه کنید قیمت کوپ سنگ لایم استون می‌باشد که به تعدادی از معیارهای اختصاصی سنجیده می‌شود و قیمت نهایی برای مشتری‌ها بازگو می‌شود.

برای آن که بتوان قیمت نهایی سنگ‌ کوپ لایم استون را بازگو کرد باید به کیفیت سنگ، میزان تخلخل، رنگ، طرح، قطر، ابعاد سنگ، نوع آماده سازی و فراوری سنگ لایم استون، میزان پولیش سنگ و… توجه ویژه‌ای داشته باشید.

با توجه به شرایطی که ایران عزیزمان با آن دست و پنجه نرم می‌کند قیمت کوپ سنگ لایم استون نیز به صورت روزانه اعلام خواهد شد.

توضیحات در خصوص قیمت کوپ سنگ لایم استون

همان طور که در بالاتر نیز به این موضوع اشاره کردیم قیمت نهایی برای سنگ‌های ساختمانی به خصوص در سنگ لایم استون برخی معیارهای اصلی قیمت نهایی این سنگ‌ها را مشخص خواهند کرد.

کیفیت و آنالیز سنگ

از اصلی‌ترین معیارهایی که باعث بالا و پایین شدن قیمت نهایی می‌شود کیفیت سنگ می‌باشد. علاوه بر این آنالیز فیزیکی و شیمیایی نیز در این معیار بسیار مهم می‌باشد.

هر چه آنالیز این سنگ‌ها به حد مطلوب نزدیک‌تر باشد از کیفیت بالاتری بهره‌مند شده است و به مراتب قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

درجه کیفی سنگ کوپ لایم استون

از دیگر معیارهایی که بر روی قیمت کوپ سنگ لایم استون تأثیر خواهد گذاشت درجه کیفی می‌باشد.

رنگ و طرح متفاوت کوپ سنگ لایم استون

کوپ سنگ لایم استون دارای تنوعی زیادی از رنگ‌ها نمی‌باشند و اکثر سنگ‌هایی که در این نوع سنگ قرار دارند کرم و سفید می‌باشد و هر چقدر سنگ روشن‌تر، سفیدتر و ناخالصی کمتر باشد محبوبیت بالاتری دارد و قیمت بالایی نیز دارد.

میزان تخلخل سنگ

کوپ سنگ لایم استون که تخلخل کمتری دارا می‌باشند از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردار هستند.

قطر و ابعاد کوپ سنگ لایم استون

کوپ سنگ لایم استون در نماهای داخلی استفاده می‌شوند و در سنگ نما برای جلوگیری از سقوط سنگ باید توسط اسکوپ مهار می‌شود و ضخامت سنگ لایم استون برای اسکوپ کردن سنگ از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشند و هر چه ضخامت سنگ بالاتر باشد قیمت بالاتری نیز دارند.

نوع فرآوری سنگ

نوع فرآوری کوپ سنگ لایم استون تعیین کننده مهمی در سنگ‌های لایم استون دارند. دقت در برش و گونیا بودن سنگ، نوع بسته بندی، میزان ساب و پولیش سنگ، حمل و نقل سنگ در قیمت کوپ سنگ های لایم استون تأثیر زیادی خواهد داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
×