مزایای کفپوش سنگی

کفپوش سنگی

کفپوش ساختمان به دلیل قرار گرفتن در درب ورودی از همان ابتدا موجب دیده شدن دکوراسیون زیبای داخل ساختمان می شود. کفپوش سنگی یکی از بهترین انواع کفپوش ها می باشد.

در واقع کفپوش ساختمان از مهمترین قسمت هایی نمای داخلی ساختمان است که اگر به درستی انتخاب شود زیبایی وصف ناپذیری به دکوراسیون داخلی ساختمان می دهد.

در گذشته بیشتر از کفپوش سرامیک استفاده می شد اما امروزه به دلیل تنوع سنگ های براق همچون مرمر، سنگ آهک، سنگ صابون و …..کمتر کسی از سرامیک به دلیل مقاومت کم آن در کفپوش ساختمان خود استفاده می کند.

اهمیت کفپوش سنگی

به کار بردن این نوع کفپوش ها در ساختمان ها همراه با لوسترهای مجلل ظرافت و زیبایی خاصی به ساختمان می دهد. استفاده از آن ها در ساختمان های نوساز و ساختمان های که قرار است بازسازی شوند بسیار رایج می باشد.

به این دلیل که کفپوش سنگی با سطح براق و درخشنده ای که دارد همیشه به عنوان یک سبک جدید در دکوراسیون داخلی ساختمان به کار می رود، و به قولی می توان گفت هیچ وقت قدیمی نمی شوند و سالیان طولانی زیبایی و ظرافت خود رادارند.

در ادامه به برخی از مزایای این مدل کفپوش ها می پردازیم؛

 

 

کفپوش سنگی
اهمیت کفپوش سنگی

مزایای کفپوش سنگی

به راحتی تمیز می شود

کفپوش سنگی در برابر هر گونه ضربه یا فشاری مقاوم می باشد و به راحتی سطح آن تمیز و پاک می شود. سطوح براق آن را می توان با یک پارچه نمناک به خوبی تمیز کرد. در واقع استفاده از کفپوش در خانه های پر جمعیت و شلوغ انتخاب مناسبی است.

 

کفپوش سنگی
کفپوش سنگی

 کفپوش سنگی ارزش ملک شما را بالامی برد

خانه هایی که کفپوش سنگی در دکوراسیون آنها استفاده شده است قیمت بالاتری نسبت به خانه های دیگر دارند به این دلیل که سنگ به کار رفته در این نوع  کمیاب بوده و قیمت بالاتری نیز دارد.

دمای هوا را کاهش می دهند

این نوع کفپوش ها در دکوراسیون داخلی ساختمان موجب خنک نگه داشتن و کاهش دما در فضای خانه در فصول گرم سال می شود.

 کفپوش سنگی محکم و بادوام هستند

این نوع کفپوش ها از مقاومت بالایی برخوردار است و در برابر هر گونه ضربه و فشاری مقاومت بالایی دارد.

نفوذ ناپذیر هستند

کفپوش سنگی نسبت به رطوبت و هر گونه گرد و غباری نفوذ ناپذیر بوده و هیچ راهی برای نفوذ گرد و غبار و آلودگی ندارد و به خوبی تمیز می شود

 

کفپوش سنگی
مزایای کفپوش سنگی

خانه شما را لوکس جلوه می دهد

استفاده کردن از سنگ های براق و کمیاب سنگ های طبیعی در کفپوش ، منزل شما را لوکس و زیبا نشان می دهد.

قطعات و رنگ های خیره کننده ای دارند

سنگ ها دارای اشکال ، ابعاد و رنگ های زیبا و براقی هستند به کارگیری کفپوش سنگی در کنار لوسترهای شیک و بزرگ دکوراسیون خانه شما را هر چه زیباتر به نمایش می گذارد.

سخن آخر

در بین سنگ های طبیعی، می توانید با توجه به مزایای سنگ های طبیعی هر کدام از سنگ های طبیعی نظیر مرمر، سنگ آهک،  سنگ گرانیت، تراورتن و…. را با توجه به سلیقه خود برای کفپوش خانه خود انتخاب کنید .

بنابراین می توانید از بین طیف گسترده ای از سنگ های طبیعی هر کدام را که مایل بودید انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
×