کوپ سنگ مرمریت

کوپ سنگ مرمریت 

خرید مستقیم از کارخانه

ارسال در کوتاه ترین زمان

ضمانت کیفیت محصول

کوپ سنگ مرمریت چیست؟ چگونه استخراج می شود؟

کوپ سنگ یکی از محصولات استخراجی از معادن می باشد. استخراج کوپ اهمیت زیادی دارد و جزو مهم ترین چالش ها درفرآوری سنگ ها می باشد.

مرحله نخست تولید سنگ مرمریت برای پروژه های ساختمان و…. استخراج آن از سنگ معدن می باشد که به وسیله ی دستگاه های اره زنجیری و پیشرفته انجام می شود.

بعد از اینکه سنگ مرمریت را از کوه های سنگی استخراج کردند سنگ های خام به وجود می آید که بریده شده و با ابعاد مختلف بارگیری می شود و سپس وارد مرحله فرآوری می شوند که به این قطعات کوپ سنگ گفته می شود.

روش و ابزار استخراج سنگ مرمریت از معدن و نحوه ی تبدیل آن به کوپ مرمریت چیست؟

کوپ های سنگ توسط دستگاه های پیشرفته و مجهز بریده می شوند.

روش برش به کمک سیم فولادی

با این روش چاله هایی با طول حداقل ۳۰ متری در سطوح مختلف حفر می کنند سپس با عبور سیم های فولادی از این چاله ها بخشی از سنگ را برش می دهند. این برش به کمک پودر سیلیس و آب می باشد.

این سیستم برش شامل دستگاه نیروی محرکه، دستگاه برای ایجاد کشش، قرقره هایی برای هدایت کننده و…. می باشد. این روش در سنگ های مرمریت کاربرد خوبی دارد.

روش استخراج به وسیله سیم برش الماسه

این دستگاه شامل سیم الماسه با طول حداقل ۲۵ متری و حداکثر ۱۵۰ متری می باشد . هم چنین با قرقره و در جهت خاص و تعیین شده ای روی سنگ برش می دهند.

نقطه مشترک کوپ های تولیدی برای اسلب با سایر کوپ ها نه تنها ابعاد بزرگ تر بلکه جنس سنگ و قطعه می باشد. این کوپ ها ترک نداشته و دارای رنگ مرغوبی هستند. به شش وجه برش می دهند و وزنشان نیز بین ۲۵ الی ۲۷ تن می باشند.

ولی سنگ های که دارای ابعاد کوچکی هستند و یا شکل هندسی منظمی نیستند با دستگاه هایی به سنگ تایل تبدیل می شوند و مرحله بعدی تولید سنگ مرمریت در کارخانه انجام می شود.

خرید و فروش کوپ سنگ مرمریت

فروشگاه های آنلاین متعددی در زمینه خرید و فروش سنگ مرمریت فعالیت می کنند که با قیمت های مناسب و تخفیفات ویژه ای هستند و می توانید با مراجعه به سایت هایشان، کاتالوگ های مخصوص خود را مطالعه فرمایید.

این محصوالت، کالا های داخلی و خارجی هستند که انواع مختلف را دارا هستند. در بازار، انواع سنگ مرمریت و تزیینی و ساختمانی وجود دارد که نه تنها مصرف زیادی داشته بلکه برای صادرات نیز به کار برده می شود.

سنگ مرمریت سفید به صورت چرمی هست که کاربرد های فراوانی دارد. عوامل مختلفی بر کیفیت این سنگ تاثیر گذار است که البته این عوامل بر هر نوع سنگی شامل می شود.

نوع سنگ

عدم وجود ناخالصی و شکستکی_ لب پر نبودن سنگ_ اندازه و ابعاد _ نوع متلایر و…

قیمت کوپ سنگ مرمریت

به علت نوسان بودن قیمت کوپ سنگ مرمریت، به صورت آنلاین و اینترنتی در هر لحظه می توانید مطلع شوید. شما می توانید از طریق مراکز اینترنتی معتبر به صورت عمده و خرده عمل خرید و فروش را انجام دهید. فروشگاه های اینترنتی مرمریت توانسته انواع مختلف سنگ جذاب را به نمایش بگذارد.

درجه بندی سنگ به حالت صادراتی و سوپر، درجه یک می باشد که سنگ صادراتی را سنگ سوپر می گویند. درجه ممتاز هم بستگی به رنگ و کیفیت سنگ درجه بندی می شوند.

فروشگاه های حضوری و اینترنتی و هم چنین نمایشگاه های دائمی منابع معتبر و خوبی برای اعلام قیمت انواع سنگ می باشند که اینترنتی مزایای زیادی نسبت به حضوری دارد چرا که نیاز به طی کردن مسافت های طولانی و و زمان طولانی ندارید و می توانید در سریع ترین زمان و بدون واسطه سفارش خود را ثبت کنید.

انواع کوپ سنگ مرمریت و معادن آن ها

از آنجا که کشور ما جزو کشور هایی است که به صورت گسترده انواع معادن سنگ مرمریت و…. وجود دارد و استخراج می شوند. سنگ مرمریت جیرفت، گلدن بلک، کاشمر و…. از انواع آن می باشد.

فروش آنلاین بهترین و مرغوب ترین کوپ سنگ مرمریت مزایای زیادی دارد و می توان به صورت اینترنتی و با اطمینان خاطر، اقدام به خرید کرد.

سعی کنید قبل از خرید محصولات اینترنتی و آنلاین که خرید و فروش می شوند، با آگاهی کامل و خواندن و مطالعه تمام مشخصات و ویژگی های محصول و مشاوره با کارشناسان مربوطه اقدام به خرید کنید. مرمریت دارای رنگ های مختلفی است همچون: سفید.قرمز.کرم.قهوه ای. سیاه و……

از سنگ مرمریت معموال برای مکان هایی مانند سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، مکان های که امکان ابریزش وجود دارد استفاده نمی کنند.

صادرات انواع کوپ سنگ مرمریت

سنگ مرمریت کاربرد فراوانی دارد که یکی از آن ها سنگ های ساختمانی می باشد صادرات این سنگ ها به این کشور ها که نمونه ای از آن ها را بیان کرده این:
ارمنستان
ترکیه
فرانسه
روسیه
تایلند
سوئد و سوئیس
کره جنوبی و کشورهایی دیگری که از صادرات سنگ ایران استقبال می کنند و علاقمند هستند

صادر کنندگان کوپ سنگ مرمریت سعی می کنند بهترین ویژگی ها و مشخصات سنگ مرمریت را در اختیار مشتریان قرار دهد تا بتوانند با کیفیت ترین و بهترین سنگ را بخرند.

هم چنین تولید کنندگان کوپ سنگ مرمریت درجه ۱ در کارخانه های متعدد نظیر خوی، هرسین و…. فعالیت می کنند و این سنگ ها را برای فروش داخل و صادرات آماده سازی می کنند.

ویژگی های کوپ سنگ مرمریت

هر سنگ معمولا دارای ویژگی و مشخصات منحصر به فردی است. سنگ های مرمریت و تراورتن نیز جزو آن ها است. این سنگ ها دارای طیف و زمینه رنگی متنوعی می باشد و در برابر فرسایش و… مقاومت بالایی دارند. ویژگی مهم دیگر این سنگ، شفافیت قابل توجه است که سبب جذب مصرف کنندگان می شود.

کوپ سنگ مرمریت سفید رنگ

تولید کوپ سنگ مرمریت سفید و ارزان برای انواع پروژه های بزرگ و صادرات به دیگر کشور ها توسط کارشناسان و کمترین هزینه ها انجام می شود.

کوپ سنگ مرمریت در بین سنگ های ساختمانی جزو دسته سنگ های آهکی می باشد که دارای محبوبیت بیشتری است و حتی در بین بازار های بین المللی قرار دارد.  کوپ سنگ مرمریت سفید یکی از سلایق افراد است چرا که طیف رنگی زیادی را شامل می شود.

تولید ارزان ترین سنگ کوپ مرمریت

تولید و فروش ارزان ترین کوپ سنگ مرمریت در مجموعه های کشورمان صورت می گیرد و کاربرد فراوانی دارد و برای فضاهای سرپوشیده و آب و هوای مناسب و دور از خورشید و… مناسب می باشد.

از سنگ مرمریت برای فضاهای روباز و جاهایی که باد و باران زیاد است و ممکن است مقاومت و ظاهر سنگ از بین رود به کار نمی رود.

 

کوپ سنگ مرمریت
سنگ کوپ مرمریت

 

سنگ مرمریت فرصتی برای خرید و فروش و حتی صادر کردن می باشد . و کاربرد و موارد مصرف کوپ سفید سنگ های ساختمانی با توجه به کیفیت و نیاز و از همه مهم تر بودجه، مصرف می شوند.

 کوپ سنگ مرمریت برای کف و یا دیواره های داخلی و… استفاده می شود. البته از آن جا که طیف رنگی کوپ سنگ گسترده است ممکن است برای شما در انتخاب کمی سخت باشد.

پله های ساختمانی با ضخامت های ۳ و ۴ سانتی متری مجهز می شوند . سنگ مرمریت برای نمای بیرونی به علت شرایطی که توضیح دادیم مناسب نیست.

قیمت کوپ سنگ مرمریت به چه چیزی بستگی دارد ؟

قیمت  کوپ سنگ مرمریت عموما به دو مورد زیر بستگی دارد:

خواص ذاتی سنگ مرمریت و شکل ظاهری آن و کیفیت فرآوری و…. در قیمت گذاری سنگ ها موثر می باشد. اگر در دو فروشگاه تفاوت قیمت را متوجه شوید دلیلش این گزینه ها می باشد.

از بهترین ویژگی های کوپ سنگ مرمریت، خطوط آهکی روی سنگ ها است . البته اگر هر چقدر این خط ها کم تر باشد، سنگ مرمر مقاومت بیشتری دارد.

از آنجا که کوپ سنگ مرمریت از معادن مختلفی تولید می شود هر کدام کیفیت مختلفی دارد و به نوع فراوری بستگی دارد . همه ی این موارد را هنگام خرید می توانید مطالعه کنید.

مزایای فروش آنلاین مرغوب ترین  سنگ کوپ مرمریت چیست ؟

کوپ های مرمریت را می توانید بدون واسطه و مستقیما از معدن خریداری کنید. در این شرایط می توانید بهترین و مرغوب ترین کوپ مرمریت را انتخاب و تهیه کنید. از آنجا که بسیار صیقلی است در کف و نمای داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

کوپ سنگ صادراتی مرمریت

در نقاط مختلف کشور معادن سنگ های متنوع وجود دارد. و به همین علت ایران یکی از کشور هایی است که به تجارت و صادرات سنگ مرمریت مشغول است.

با افزایش میزان مشتری سنگ مرمریت و متقاضیان زمینه مصرف را در ایران کم رنگ کرده است که البته این سنگ ها به صورت اسلب و تایل به فروش می رود و در اندازه های مختلف تولید می شود. بیشترین مصرف این سنگ ها شامل صادرات می شود.

فروش عمده کوپ سنگ مرمریت

فروش عمده کوپ سنگ مرمریت مورد توجه پیمانکاران و انبوه سازان ساختمانی قرار گرفته است که با بهترین و مناسب ترین قیمت به فروش می رسد.

سنگ مرمریت از آنجا که در نماهای داخلی ساختمان به کار می رود، شرکت ها و پیمان کاران می توانند به صورت عمده خریداری نمایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
×