سنگ چینی لایبید

سنگ چینی لایبید

خرید مستقیم از کارخانه

ارسال در کوتاه ترین زمان

ضمانت کیفیت محصول

احتمالا شما با شنیدن کلمه “چینی” در سنگ چینی لایبید، این چنین پنداشتید که: این سنگ هم نوعی سنگ وارداتی است! در صورتی که چنین نیست. علت نامگذاری این نوع سنگ ، رنگ بسیار شفاف و شباهت آن به ظروف چینی و کریستالی می باشد. این نوع سنگ دارای زمینه سفید رنگ با خطوط سرمه ای بوده که بیشتر شما را با این سنگ آشنا خواهیم کرد.

هر آنچه که در مود سنگ لایبید لازم است بدانید؟

سنگ کریستالی لایبید، از دسته سنگ هایی است که قابلیت صادر کردن به کشورهای مختلف را دارد. سنگ کریستال لایبید، سنگ زبرا و سنگ چینی ازنا، از سنگ های هم دسته این نوع سنگ می باشند. این نوع سنگ نیز، همانند هر سنگ دیگر دارای ویژگی ها، معایب، مزایا، کاربرد، قیمت و معادنی است که در ادامه برایتان شرح داده ایم:

ویژگی های سنگ چینی لایبید

این سنگ قابلیت استفاده هم در نمای بیرون ساختمان و هم نمای داخلی ساختمان را دارد. سنگ های لایبید، به دلیل تخلخل و چسبندگی پایین با ملات، در هنگام نصب و استفاده، حتما باید از گیره اسکوپ، در پشت سنگ استفاده شود.

مزایا: جذب آب پایین، تراکم زیاد سنگ، رنگ های روشن آن، مقاومت سایشی قابل قبول، دارای نقش و نگارهای زیبا و متنوع، دارای استحکام و مقاومت فشاری بالا، قابلیت ساب پذیری و جلای بالا (براقیت) و قیمت پایین آن، نسبت به سنگ های مشابه.

معایب: از تخلخل و چسبندگی پایین برخوردار است، نیاز به نگهداری و نظافت دارد، قابلیت استفاده و اجرا در مناطق خیلی سرد را ندارد.

 روش های فرآوری سنگ چینی لایبید ؟

 

 سنگ های تیشه ای

 نوعی پرداخت سنگ است که بوسیله دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته، عمل تیشه زنی سنگ را انجام می دهند. سنگ های تیشه ای دارای انواع مختلفی نظیر: سنگ یک تیشه ای، سنگ دو تیشه ای، سنگ تیشه چپ و راست و سنگ تیشه ای الگویی می باشد

 جدول سنگی

از محصولات تولید شده از سنگ های معدنی نظیر سنگ کریستال لایبید است. که در ابعاد، جنس و رنگ های مختلف عرضه و با توجه به نیاز مشتری، موقعیت جغرافیایی و نوع کاربری تعیین می شود. جدول سنگی جهت: جداسازی دو فضا، باغچه های خانگی، محوطه سازی، بلوار کشی معابر شهری و پیاده و فضا سازی ویلاها و باغ ها کاربرد دارد.

بوش همر

به عملیات سوزنی کردن یکنواخت سطح سنگ، توسط چکش های الماسی نصب شده بر روی دستگاه ساب سنگ می گویند. این عملیاتِ ایجادِ اصطحکاک را روی سنگ هایی که دارای سطح صیقلی هستند، (جهت جلوگیری از سرخوردن) انجام می دهند. در نتیجه سنگ برای استفاده در راه پله ها و نمای ساختمان ها مناسب می گردد.

سابیده

این عمل که پس از اتمام کار صورت می گیرد، سبب بازگشت شفافیت و براقی و زیباتر دیده شدن سنگ می شود.

 سنگ چینی لایبید چه کاربردهایی دارد

این نوع سنگ به دلیل رنگ روشنی که دارد، روشنایی خوبی به محیط می بخشد و سبب روشن تر دیده شدن فضای داخلی می شود. سنگ چینی لایبید دارای وزن بالا، تراکم زیاد و سطحی صیقلی است. به دلیل جذب آب ناچیز، امکان استفاده در مکان های مرطوب را نیز فراهم می کند.

همچنین با وجود اینکه در برابر ضربه و فشار مقاوم است و از استحکام بالایی برخوردارست، اما به دلیل تخلخل بسیار پایین، (نماکاری آن، از سایر سنگ ها سخت تر است)، کمتر مورد استقبال قرار می گیرد. علاوه بر این، کاردبردهای دیگری هم دارد که در ذیل به آن اشاره شده است:

 قرنیز
زیر کار
کف، پله و کابینت
دیواره های ساختمان
قابلیت اجرا در نمای داخل
کف پوش خانه و محل کار
سرویس بهداشتی و حمام
رستوران ها، لابی هتل ها

آنالیز سنگ چینی لایبید

 

سنگ چینی لایبید
آنالیز سنگ کریستال لایبید

 معادن سنگ چینی لایبید

معادن سنگ چینی (کریستال) لایبید، واقع در 55 کیلومتری شهر میمه، از توابع شاهین شهر استان اصفهان می باشد. به طورکلی؛ مجموعه معادن لایبید،ظرفیت استخراج ماهیانه ۴۰۰۰ تن سنگ را به صورت کوپ دارند.

قیمت سنگ چینی لایبید

قیمت سنگ چینی لایبید، به کیفیت و روش فرآوری، زیبایی طرح و نقش ها و ابعاد بستگی دارد.

3 پاسخ

  1. عالی و قشنگ هستن سنگ چینی لایبید، برای استعلام قیمت سنگ لایبید و خرید اون باید تماس بگیرم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
×