سنگ لایم استون اسلام آباد

سنگ لایم استون اسلام آباد

خرید مستقیم از کارخانه

ارسال در کوتاه ترین زمان

ضمانت کیفیت محصول

 

 

سنگ لایم استون اسلام آباد در خانواده سنگ های مرمریت قرار دارد. این سنگ با توجه به مواد سازنده، نوع استفاده و محل استخراج آن دارای نام ها و مدل های مختلفی می باشد. سنگ لایم استون معادن متعددی در کشور ما، ایران، دارد.

یکی از معادن معروف سنگ لایم استون، معدن سنگ لایمستون اسلام آباد می باشد که از معدنی به همین نام استخراج می شود. این معدن در استان کرمانشاه و تقریبا در غرب شهرستان اسلام آباد واقع شده است.

استخراج ماهیانه سنگ از این معدن به 5000 تن در ماه می رسد. این سنگ دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

سنگ لایم استون اسلام آباد به رنگ سفید می باشد. همانطور که می دانید سنگ لایم استون آهکی بوده و جذب آب بالایی دارد. از طرفی به دلیل نداشتن تراکم بالا، امکان ساب پذیری نداشته و جلای خوبی هم ندارد.

لایم استون اسلام آباد به دلیل جرم پذیری بالا و جذب آب، برای استفاده در نمای ساختمان، سنگ فرش ها و مکان های پر رفت و آمد و مرطوب مناسب نمی باشد. به طور معمول از لایم استون اسلام آباد برای پوشاندن دیواره های داخلی ساختمان استفاده می کنند.

با پیشرفت در علم و فناوری نانو، سنگ لایم استون را با لایه ای از نانو پوشش می دهند و ضعف های آن، که شامل جذب بالای آب و جرم پذیری می باشد، را تا حد زیادی پوشش می دهند. رنگ سفید این سنگ با دانه های قهوه ای رنگ کوچک و حاله ای خاکستری تاثیر زیادی بر روی موارد استفاده آن داشته است.

 

 

سنگ لایم استون اسلام آباد
لایم استون اسلام آباد

ویژگی های سنگ لایم استون اسلام آباد

لایم استون اسلام آباد در طیف سنگ های لایم استون سفید رنگ قرار می گیرد. این سنگ در ساختار خود میزان بالایی آهک دارد. همین امر باعث شده است تا میان جذب آب در آن بالا باشد. علاوه بر اینکه جلا و ساب پذیری آن کم است، تراکم پایینی هم دارد.

از بین سنگ های لایم استون، سنگ لایم استون ونک و سنگ لایم استون کرمانشاه بیشترین شباهت را به این سنگ دارند. قیمت سنگ لایم استون اسلام آباد خیلی بالا نیست و شما می توانید از آن در پروژه های ارزان ساختمانی استفاده کنید.

سنگ لایم استون اسلام آباد در برابر خط و خش مقاوم نیست و در اثر ضربه خوردن ممکن است آسیب ببیند. ویژگی های لایمستون اسلام آباد آن را به یکی از سنگ های صادراتی تبدیل کرده است. استرالیا یکی از کشور هایی است که این سنگ به آن صادر می شود.

سنگ لایم استون در مقایسه با سنگ مرمریت و تراورتن، سنگ جدید تری می باشد که در مدت زمان کمتری نسبت به آن ها تولید شده است. به همین دلیل به اندازه سنگ تراورتن و سنگ مرمریت استحکام ندارد.

کاربرد لایم استون اسلام آباد

همانطور که گفته شد این سنگ دارای رنگ روشن و یکدستی می باشد. که آن را به گزینه ی مناسبی برای استفاده در سرویس بهداشتی، آشپزخانه و بقیه مکان هایی که با رطوبت و آب سر و کار دارند تبدیل کرده است.

البته سنگ لایم استون اسلام اباد بدون پوشش لایه نانو برای استفاده در مکان های مرطوب مناسب نمی باشد. قیمت سنگ لایم استون اسلام اباد در مقایسه با سنگ مرمریت بسیار پایین تر می باشد.

همین امر باعث شده است تا از این سنگ به جای سنگ مرمریت در نماهای داخلی، دکوراسیون داخلی و بسیاری موارد دیگر استفاده کنند. اگر قصد این را دارید تا از سنگ لایمستون اسلام آباد برای پوشاندن نمای بیرونی ساختمان استفاده کنید باید سنگ لایم استون مدل ضد آب (واتر پروف) را برای این کار انتخاب کنید.

سنگ های لایم استون مقاومت قابل قبولی در برابر سرما دارند و در هنگام یخ زدگی آسیب زیادی نمی بینند. در کنار موارد ذکر شده، از سنگ لایمستون اسلام آباد می توانید برای پوشاندن دیوار راه پله ها، پله ها، کفپوش ساختمان، کفپوش پارکینگ، نماهای فرعی، ساخت مصنوعات سنگی، صراحی و… استفاده کنید.

قیمت سنگ لایم استون اسلام آباد

سنگ لایم استون یکی از سنگ های ارزان قیمت به حساب می آید که به صورت اسلب تایل و یا کوپ سنگ لایم استون ارائه فرآوری می شود. عوامل مختلفی مانند رنگ، ضخامت، سورت بندی یا درجه سنگ، ابعاد و اندازه سنگ و نوع فرآوری آن بر روی قیمت سنگ لایم استون اسلام اباد تاثیر گذار است.

هر چقدر سورت سنگ پایین تر باشد، دانه های قهواه ای آن کم رنگ تر می باشد. ابعاد سنگ لایم استون می تواند فرشی، پلاک، اسلب و… باشد.

معمولا این سنگ در ضخامت 1.7 تا 3 سانتی متر برش می خورد. سنگ لایم استون اسلام آباد پس از فراوری، ظاهری صیقلی دارد. کیفیت فرآوری سنگ لایمستون اسلام آباد و مدل آن هم می تواند بر روی قیمت نهایی سنگ تاثیر گذار باشد.

هر چقدر رنگ این سنگ یکدست تر بوده و روشنی آن بیشتر باشد، قیمت آن هم بیشتر خواهد بود. با توجه به ثابت نبودن قیمت های بازار، شما می توانید برای کسب اطلاع از به روز ترین قیمت های سنگ لایمستون اسلام آباد با کارخانه و فروشگاه های این سنگ در تماس باشید.

به علاوه موارد بالا، فاصله بین مکان تولید و مکان خرید این سنگ هم بر روی قیمت ان تاثیر گذار می باشد. بیشترین میزان تولید سنگ لایمستون اسلام آباد در شهرک صنعتی محمود آباد، نجف آباد و رضوانشهر انجام می شود. کلان شهر های تهران و اصفهان بیشترین میزان استفاده از این سنگ را دارند.

مزایای سنگ لایم استون اسلام آباد

از امتیازات مثبت این سنگ، رنگ روشن و یکدست آن می باشد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. سنگ لایم استون اسلام آباد، سطحی براق و یکدست دارد.

در کنار این زیبایی، سنگ لایمستون اسلام آباد مقاومت خوبی دارد و به خوبی در مناطق سرد و یخ بندان دوام می آورد. دیگر مزیت این سنگ، قیمت پایین آن می باشد که قدرت خرید افراد را بالاتر می برد. به گونه ای که این سنگ به یکی از پر فروش ترین سنگ های کشور تبدیل شده است.

فرآوری سنگ لایمستون اسلام آباد

سنگ لایم استون اسلام آباد روش های مختلفی برای فرآوری دارد. این روش ها عبارتند از:

فرآوری صیقلی

سنگ های تولید شده با این روش، از لوکس ترین مدل های سنگ لایم استون اسلام آباد می باشند. این مدل فرآوری باعث می شود تا سنگ سطحی براق داشته باشد و نور را بازتاب کند.

فرآوری هوند

این مدل فرآوری به سنگ لایمستون اسلام آباد سطحی مات می دهد و نور را منعکس نمی کند.

فرآوری براش

این روش باعث می شود تا سنگ لایمستون اسلام آباد ظاهری به سبک روستیک داشته باشد. به منظور ایجاد این مدل، از براش های مخصوص بر روی بافت آن استفاده می کنند.

فرآوری تامبل

در ابتدای کار در این روش، سنگ لایم استون برش داده می شود. سپس لایه ای پوشش پلاستیکی بر روی ان می کشند و با آب و مواد ساینده سطح سنگ را می سایند.

در برخی موارد برای این کار از اسید استفاده می کنند. این مدل سنگ لایم استون اسلام آباد بافت بیشتری از سایر فراوری ها دارد. فرآوری چرمی و تیشه ای از دیگر روش های فرآوری سنگ لایمستون اسلام آباد می باشند که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
×